مرزهای رشتههای مختلف شکسته شده و تلاش میشود تا یکپارچگی و همکاری میان این رشتهها برای حل مسائل پیچیده ایجاد شود. این رویکرد فراتر از همکاری میان رشتهای (Interdisciplinary) است و به دنبال ایجاد یکپارچگی مفهومی و روششناختی میان رشتههاست تا به یک دیدگاه جدید و جامع در مورد موضوع مورد نظر دست یابد.
برند عبارت است از مجموع چگونگی درک یک سازمان توسط اشخاص. برندسازی وظیفه شکلدادن به این ادراک را برعهده دارد.
اشلی فریدلین
اگر هویت برند را به معماری، سبک و مصالح استفاده شده در یک ساختمان تشبیه کنیم، تجربه برند احساسی است که افراد در گشت و گذار در آن و استفاده از امکاناتش خواهند داشت.